موتورسیکلت بنلی مدل اس 249 سی سی سال 1400
- رنگ: سبز فسفری, سفید, طلایی, مشکی
- نوع کلاچ: دستی
- حداکثر سرعت: 155 کیلومتر بر ساعت
- نوع ترمز عقب: دیسکی
- نوع جک: جک بغل,جک وسط
- نوع ترمز جلو: دیسکی
توضیحات
بنلی TNT 249 S
بنلی در سال ۱۹۱۱ در پزرو ایتالیا تاسیس شد که یکی از کهن ترین کارخانه های موتور سیکلت ایتالیایی می باشد.
بنلی TNT 249 S یک موتورسیکلت اسپرت شهری است که توسط نیکران موتور پاسارگاد، نماینده برند بنلی در ایران، وارد بازار کشورمان شده و فروش خوبی در بازر میتواند پیدا کند.
مزایای بنلی
بنلی را می توان از طراحی شگفت انگیز، آلودگی کم و صدای خیلی ضعیف و در عین حال خوش نوای آن شناخت.
بنلی TNT 249 S یک نمونه کامل شده از TNT 249 یا TNT 250 می باشد که تغییرات اندکی را در ظاهر تجربه کرده و از نظر فنی تفاوت زیادی بین این دو موتورسیکلت دیده نمیشود. از جمله تغییرات ظاهری میتوانیم به شکل نسبتا جدید چراغ جلو اشاره کنیم.
باتوجه به موفقیت TNT 249 در بازار ایران ، انتظار میرود TNT 249 S هم این موفقیت و فروش بالا را تکرار کند.
مشخصات بنلی TNT249S
موتور به کار رفته در بنلی TNT 249 S حجمی معادل ۲۴۹ سی سی و ۲ سیلندر دارد و میتواند ۳۱.۵ اسب بخار قدرت و ۲۱.۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت هم یک جعبه دنده ۶ سرعته در نظر گرفته شده است.
مشخصات
رنگ | سبز فسفری, سفید, طلایی, مشکی |
---|---|
نوع کلاچ | دستی |
حداکثر سرعت | 155 کیلومتر بر ساعت |
نوع ترمز عقب | دیسکی |
نوع جک | جک بغل,جک وسط |
نوع ترمز جلو | دیسکی |
09109437511 – –
پیشنهاد میکنم اگه دنبال ی موتور شیک و متفاوت و قیمتی بسیار مناسب تر میگردین از فروشگاه دنیای موتور خرید کنین
مهدی اسماعیلی – –
سلام وقت بخیر/ هنوز هزار و هفتصد کیلومتر با این دو سیلندر نرفتم که به مشکلات زیر برخوردم/ اول صدای بدجور هنگام ترمزگیری در ترمز عقب که ظاهرا علت کیفیت پایین جنس لنت عقب هست/ دوم از کمک عقب روغن میریزه که بردم امروز نمایندگی درجه یک (اقای نیما جهانشیر) و ایشون میگه باید پس از طی مراحل کاغذبازی زمانبر تعویض بشه/ نمیدونم در طول فقط دو ماه استفاده چرا باید این اتفاقات بیافته؟ جواب: کیفیت پایین قطعات چینی این موتورسیکلت و
وزن سنگین این موتورسیکلت با باک پر از بنزین حدود ۲۰۰کیلوگرم هستش که نشون میده از مقدار زیادی آهن در شاسی این موتور استفاده شده که باعث فشار زیاد به موتور آن میشود و حتی ممکنه راننده رو بدجور به زمین بزنه.
با اینکه در نگهداری موتور وسواس خاصی دارم و به هیچکس اجازه سواری با آنرا نمیدهم به نظرم خیلی زود مستهلک شده.
تا حالا حدود دو میلیون تومان خرج فقط برای تعویض روغن و اجرت آن پرداخت کردم.
دارم به فروش آن (حتی با ضرر مالی) فکر میکنم. در بازار تعداد زیادی فروشنده کم کارکرده همین مدل وجود داره که حالا میشه علت آنرا فهمید.
جوادزاده – –
با شرایط هم فروش دارین؟
جوادزاده – –
با شرایط هم فروش دارین؟ اگه داشته باشین با چه شرایطی؟
فروشگاه دنیای موتور – –
با سلام و احترام
بله شرایط هم داریم 50 درصد نقد الباقی به صورت چک